среда, 14 ноября 2012 г.

Підрядні речення ступеня і способу дії»

16  листопада 2012 року
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Тема уроку: «Підрядні речення ступеня і способу дії»
Соціокультурна тема: «Примхи погоди»
Мета: сформувати в учнів поняття про складнопідрядні речення з частинами ступеня і способу дії; розвивати вміння визначати тип складнопідрядних речень з підрядними способу дії та міри і ступеня дії, аналізувати ці речення у висловлюваннях, моделювати й конструювати їх відповідно до комунікативного завдання; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Методи і прийоми: бесіда, робота з підручником, метод вправ, інтерактивні (робота в групах)
Обладнання (технічні засоби навчання): Підручник Бондаренко,Ярмолюк ,9кл.   Дошка













ХІД УРОКУ

I.             ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

   Привітання
(Слово вчителя)                                                                  
«Доброго дня діти,меня звуть Дарина Олегівна                
та сьогодні я буду вашим вчителем укр.мови.
давайте разом налаштуемося на роботу.
привітайте ваших сусідів та  побажайте плiдного уроку» 


«Доброго дня»

«Плiдного уроку»



II.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Перевірка д.з

-А зараз,будь-ласка,згадайте правила,які        
ви вивчали на попередньому уроці та  розкажіть їх
Впр.142.-Оголосить,як ви склали та записали різні      варіанти речень з підрядними частинами часу
Учень розп. Правила
Учень зачитує 2 речення
Прогнозування теми за картою           
  
-Як ви бачити,на дошці висять малюнки 
 -Хто може визначити,що на них  зображено?                  

«Електричні будинки»
Оголошення     
Теми учнем
                           
                 





Хто стане вчителем и оголосить тему   нашого уроку?          






«Підрядна частина ступеня і способу дії»

 «Криголам» очікування
                           
Давайте скажемо, що ми чекаємо від нашого
уроку, що дізнаємося.                                                                     
Я почну, а ви підхопите.                                                              
«Я –Дарина Олегівна. Сподіваюсь, наша урок буде
цікавим і ми познайомимося з реченнями з підрядною
частиною ступеня і способу дії і зможемо вичленовувати
їх у реченні»

Висловлюють
припущення
         Оголошення мети учнями    
      -Хто сьогодні оголосить наши завдання?
З`ясувати,що
таке підрядна
частина ступ. i способу дії
 Запис у зошит                                                         
Запишемо число,класна робота та тему урока

Записують

III. СПРИЙНЯТТЯ Й ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Сприйняття й усвідомлення нових знань

Читання тексту
-Давайте відкриємо підручники на сторінці  98,там ми бачимо текст«Житло майбутнього».
-Зараз,давайте визначим тип та стиль мовлення у тексті.            
Читають
Публіцистичний
Розповідний
Післятекстові завдання    
 -У дужках,ми бачимо нові слова,хто може їх              пояснити(щастити,у рекламних цілях,приховати своє здивування,незаміна річ,дбати про зручності)
                                                                         
-Далі ми з вами розподіляємось на групи по 4 людини та обмірковуємо 1 та 4 питання після тексту.

-Поясніть правопис слів
масажер(не відбуваєт.подвоєння)
тільки-но(Сполучник з підсилювальной часткою)

Подивитесь уважно,у тексті є виділенні речення, давайте зачитаемо іх та проаналізуємо.
-Олег,будь ласка,прочитай перше речення,та визнач головну та підрядну частину.
-Молодец,ти здобудеш гарну оцінку на при кінці уроку
Учні читають та
Пояснюють




Висловлюють думки










Читають



Читає та визначає
Усвідомлення нового навчального матеріалу.                
Робота з підручником (стр 99)

-Давайте уважно прочитаємо правила про підрядну
частину ступеня і способу дїі
- Тепер нехай кожен швиденько прочитає про себе.
Що ж. Ми познайомилися з визначенням, але цього  не достатньо,щоб бути розумним. Треба ще й знати  які сполучникі допомагають нам будувати речення.          
-Для того,щоб перевіряти як ви запам`ятали, розкажіть правила сусіду.

Читають.




Робота в парах
Усвідомлення нового матеріалу. Робота з підручником

-Скористаємося підручником. Впр. 151                                                     Учні виходять до дошки
1.Житимеш (як?)як працюватимеш 
2.Скромніша (наскільки?)мудріши
3.Зашкодила (наскільки?)настільки
4.каміння сміється(як?) ласкаво
5.не встигає зів`янути(як?)швидко                       

Учні виходять до дошки та записують речення






2 речення на дошці,2 зошит











  VI.       ФОРМУВАННЯ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ

Письмова вправа на правила
Впр 154,нам потрібно доповніть головну або підрядну частину використовуючи різні способи зв`язку
Виконують впр
Один учень читає, інші перевіряють


V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКУ УРОКУ
Повторення теоретичних відомостей, нових понять.
Гра «Хто більше, хто краще»
 
-         Сьогодні ми непогано з вами попрацювали. А тепер, я даю вам час переглянути підручник і відповісти на питання «Що нового я дізнався на уроці?» У своїй відповіді намагайтеся розказати 
якомога більше:
-На що вказує підрядна частина ступеня і способу дії?
-На які питання відповідає?
-За допомогою яких сполучників  приєднується до головной частини?
VI.               ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Теоритичний материіл

  Перед тим як виконувати завдання, який  матеріал треба прочитати,   що варто прочитати?                                                      Впр.156
   Запишить у щоденники
 Допоможіть один в одному,
щоб усі записали правильно.

Стр.99
Параг.15(вивчити прав)
Впр.156

VІI. ОЦІНЮВАННЯ

(Визначити тих,хто був найактивнішим та найбільш грамотно давав відповіді. Тих,хто був менш активним оцінити словесно.)


Додатки:




2 комментария:

  1. На жаль, такий конспект не є зразком розгорнутого конспекту. Потрібно було принести його заздалегідь на перевірку. Наступний конспект доведеться написати якісним і розгорнутим.
    А взагалі вітаю з початком. Чекаю на консультацію.

    ОтветитьУдалить
  2. Дашо, молодець, що розмістила урок. А рекомендації читай на "Практика ...".

    ОтветитьУдалить