вторник, 27 ноября 2012 г.


Скоро закінчиться практика і якось сумно..( .Після проведення уроків з укр.мови та літератури можна сказати ось що:
1.По перше,якщо ви вибрали цю сферу,то вам потрібно забути о інших справах,тому що результату не буде ніякого.
2.Якщо ви настільки впевнені в собі,що думаєте проводити урок з «аля» конспектом чи зовсім без нього,я вам співчуваю.
Це настільки все відповідально,що коли приходиш до дому,твої думи ще знаходяться у тій атмосфері. Поки йде практика,до мене звичайно приходили такі думки,навіщо я це роблю,коли в мене не виходить,навіщо я забираю час у учнів…Але «коней на переправі не міняють» .У деяких(читай у більшості )моментів я винна сама,там не дослухала,там не допрацювала,але це ж досвід,поганий та теж досвід.
Хочу  розповісти про свій клас,у мене 2 класа 8-Б і 9-Б,але мова піде про 9)
По перш,я дуже вдячна таким учням,які підтримували мене,які допомагали мені,коли я знаходилась на краю прірви =)  Дівчата щось неохоче зі мною працювали,а от хлопчики-казка.Тут тобі і відповідь глибока і посмішка на початку уроку. Так навіть прикро ,що я їх десь підвила ,уявіть Я ЇХ. У пам`яті глибоким слідом залишиться декілька  моментів ,коли у мене був урок літ-ри ,присвячений І.Котляревському ,я попросила одного хлопчика зачитати текст,начеб то він є Котляревський,але вчителька сказала,що він не дуже гарно читає ,але з перших хвилин в мене аж у самої побігли мурашки,коли він почав читати,далі що вразило,на наступний урок,до мене підійшли 2 дівчинки и хлопець : « А вас не сильно ругали после нашого урока,мы видели как вы начали волноваться и извините ,пожалуйста, что мы забыли как вас зовут»))
Далі на уроці укр..мови я запропонувала творче завдання з нової теми.
- Сніжинка вперше покинула хмаринку і летить на землю. 
Передайте почуття сніжинки, її враження, вживаючи складнопідрядні з  підрядними мети .
О,ви би чули. Дівчинка розповіла,що сніжинка летить для того,щоб подарувати нам Новий Рік,інша про те,що вони летить прикрасить нашу Землю,а ось такий собі непримітний хлопчик прочитав історію,про те,що бідна сніжинка покинула свою сім`я и зробила цей крой у майбутне,але все ж таки вона зрозуміла,що це був останній день ії життя))
Ось так ,намагалася щось розповісти,але немає логіки у моїй розповіді,вважаю,що ви мене зрозуміїтє 

3 комментария:

  1. Це були усні тексти? У такі хвилини жалкуєш, що неможливо автоматично записати.
    Але якщо є письмові роботи - зробіть фотокопії, потім розкажу як оформити результати для індивідуальної роботи із СПТН.

    Справді, Дашо, багато невдалося. Мабуть, мені потрібно було до вас прийтина перший урок, у вас би було більше часу на прийняття правильних рішень. Але попереду англійська практика, я навіть зазадрю сусідам (КІФ), скільки студентів стали свідоміші і спробують настпних три тижні працювати з іншим підходом до організації.

    ОтветитьУдалить
  2. Ні,письмові роботи,завтра зроблю копії.

    ОтветитьУдалить
  3. Дашо,це класно)!
    Я маю на увазі,що учні такі добрі та розуміючі.Дуже подобається Твоє завдання з мови.Беру собі на примітку,може теж колись використаю.

    ОтветитьУдалить