среда, 28 ноября 2012 г.

Прощавай 9-Б:(

Сьогодні був передостаній урок  з моїм класом,з 9-Б,який так запав мені в душу..
Сьогодні ми з ними   готувалися писати твір-роздум на морально-етичну тему.Для цього нам було потрібно опрацювати тексти з підручника,після цього відповідати на питання :" У якому стилі написан текст.Яка в нього тематична належніть".Тексти були різні,про вихованість,про добро,про зло..Але що можна сказати,може це і невірно,але мені більш сподобалося з ними розмовляти,ніби то "зустріч без кроваток",коли не треба тримтячими руками тримати свій конспект чи просто уткнутися у підручник..і визначала для себе,що учні ,більш охоче розмовлють,міркують,розповідають свої приклади,а не відповідають на шаблоні питтаня.

На мою думку,це був мій найкращий урок з 3 тижнів,тільки сьогодні  ,я змогла побачити іх щіру посмішку ,їх гарні відповіді,та ще таке трапилось,що дівчинка -білявка,яка не давала мені спокій своїм мовчанням протягом 2 -х тижнів-розмовляли,розповідала щось за темою..це моя маленька перемога.У класі сьогодні було 6 учнів) але НАМ так і не вистачило часу повністю завершиту нашу бесіду,хоч ми і  шли строго за темою.

3 комментария:

  1. Пам'ятаєте, я саме про ці відчуття і писала? Треба починати навчання учнів із спілкування. Узагалі спочатку варто провести декілька позакласних заходів (не примітивних класних годин), справжніх, де ви будете єдиним цілим, хай розважатися, відкривати один одного, тоді навчати їх легше, бо вже є контакт "очі в очі".

    ОтветитьУдалить
  2. А хіба англійську ви не в цьому класі будете проходити?

    ОтветитьУдалить
  3. Щось ранувати ви попрощались.
    Генріх Степанович чекає вас на консультацію. Вийдіть на зв'язок.

    ОтветитьУдалить